2013. július 1., hétfő

Tudodmi, avagy háború a Narancsbőrrel

Van egy közös ellenségünk. Egy alattomos, tolakodó, összképet rontó, aljas kis mocsok. Egy utolsó senkiházi. Egy olyan valami, ami leginkább téli időszakban támad, és nyárra teljesen ellepi a lábainkat és a cuki kis fenekünket. 
Voldemort hozzá képest szelíd kismókus.
Rendben, leszek griffendéles, és kimondom a megtestesült gonosz nevét: Narancsbőr (gyávábbaknak csak szimplán Tudodmi).


Kattints a továbbra a folytatáshoz!



Majdnem mindenkin van narancsbőr. A szerencsésebbeken ez minimálisan látszik, a szuper szerencséseken egyáltalán nem. De ez nem csak szerencse - nem szerencse, vagy genetika kérdése. Ezer dolgot lehet tenni, hogy a narancsbőrt csökkentsük, vagy akár eltüntessük. 

Úgyhogy kezdetnek nézz bele a tükörbe (a spot lámpa fénye a legkegyetlenebb), aztán pattanj vissza a géphez, és vágjunk is bele a hadjárat megszervezésébe. Ehhez kellenek katonák, áldozatok, és bizonyos esetekben akár könny is hullhat.

Készen állsz?

Akkor meg is alapíthatjuk a "Takarodj az életünkből TUDODMI!" sereget. Mivel én vagyok itt a hadvezér
(légyszi légyszi csak most az egyszer <3), elmondom, miket tettem, hogy leszámoljak az ellenséggel. És azt kell mondjam, egész sikeres volt. 

1. Krémek

Nagyon sok krémet dobnak piacra azzal az ígérettel, hogy narancsbőr volt, narancsbőr nincs. Voilá. Mivel hiszek alapvetően a kozmetikumokban (magyarán a szépségipar belőlem él, pontosabban a függőségemből), kipróbáltam pár krémet, amik a 'megvehető' kategóriákba tartoznak, tehát maximum 2000 Ft-ba kerülnek (épp ezért nem is keresgélem az árakat hozzájuk).

Még annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy feszesítő testápolókat nálam nem fogtok találni. Én akármelyiket használtam, nem láttam változást, viszont lassan szívódott be, és az állagával, illetve az illatával sem voltam még egyiknek se kibékülve. Természetesen ha van olyan termék, amire esküsztök, szívesen kipróbálom!:)

Tipp: Több krém is akkor a leghatékonyabb, ha edzés előtt kened fel. Susie szerint nem jó, ha nagyon beöltözve edzel, szóval ne vedd fel a szaunanadrágod - otthon kend fel a krémet, és akkor "csomagold be magad", amikor más dolgokon ügyködsz.




Dr. Kelen Anticellulit gél

Erről a termékről pozitívan tudok nyilatkozni. Edzés előtt kentem fel, éreztem bizsergést (szeretem, ha érzek valamit az ilyen krémek használatánál), és olyan 10 nap után már látszott a narancsbőr csökkenése. DE! Én edzettem mellette rendesen heti háromszor-négyszer.
Az állaga zselés, ez annyira nem tetszett benne. Viszonylag hamar felsz
ívódik, de ez a zselé dolog tényleg nem az én stílusom. Ellenben jó illata van, fahéjas, ha jól emlékszem.
Rossmannban vettem 150 ml-es kiszerelésben, de ha valakinek szintén bejön, internetről be tud szerezni 1 l-es változatot is, úgy emlékszem 4-5 ezer Ft körül mozog a nagyobb változata, én azt vettem, sokkal jobban megérte.



Balea Cellulite Bodycreme
Hát. Hmm. Akkor kezdjük az állagánál: ez konkrétan egy krém, bemasszírozás után beszívódik, de szerintem viszonylag lassan, és ettől meg tudok őrülni. Az illata semmi különös, nem büdös, nem finom, szó szerint krém illata van. A márka a DM üzleteiben kapható (gondolom ezzel nem mondtam újdonságot). 

Én nem láttam tőle komolyabb változást a testemen, így nem nagyon ajánlom. Esetleg kiegészítésnek beválhat.


Helia - D Narancsbőr elleni karcsúsító gél

Nagyon megörültem ennek a terméknek, mert a Helia-D szépségvitaminja csodákat művelt a körmeimmel. A szanaszét tört és rétegekben leváló körmöm ennek a márkának hála már tud nőni és egyre erősebb lesz.
A probléma csak az, hogy ebben a gélben picit csalódtam. Alapból a gél, tudjátok, nem az én st
ílusom, de mivel fahéj és paprika kivonat van benne, gondoltam majd jól szétcsíp és akkor hujj de jó lesz. Nem. Engem nem csípett, és ez pici csalódásra ad okot.
Használtam talán két hétig, de annyira látványos dolgokat nem művelt, ellenben nincs rossz illata, viszonylag gyorsan besz
ívódik, és ki tudja, talán csak nekem nem jött be a dolog. 


Eveline - Anti-Cellulite
Direkt hagytam a végére! Ez a kedvencem (Rékának is). Nagyon bátran ajánlom. Thermo hatással rendelkezik, tehát kipirosodik a bőr, melegít, szóval érzed, hogy történik valami. Még egy jó kis szaunanadrág, és úgy érzed, lángolsz. Imádom.
Az állaga krémes, hamar besz
ívódik, és mivel viszonylag a "sűrűn krémes" kategóriába tartozik, könnyen és gyorsan bemasszírozható.

Egy hét alatt már látszik az eredmény!

El is szaladok szerintem holnap beszerezni egyet, ha már itt a nyááár!:)


Fontos dolgok, amiket tudni kell:

  • Edzés nélkül nincs feszes test. Edzeni kell. Menj el futni, ugrókötelezz (brutális alakformáló egyébként!) otthon, nézz videókat a youtubeon, vagy menj el edzőterembe.
  • Eddz jól. Nagyon sokan lemennek a konditerembe, becsekkolnak facebookon (mert az a  legfontosabb ugyebár), ellötyörésznek a gépeken, de semmi eredmény. A gépeket jól kell használni, továbbá tudni kell, milyen fokozaton kell edzened és mennyit. Esetleg szánj rá kb. 5 ezer Ft-ot (edzőterme válogatja), hogy első edzésnél egy személyi edzőt "felbérelsz", utána pedig már magadtól is menni fog a dolog.
    Ha nem érzed annyira a sima kondit, járj el csoportos órára. Az aerobic és az alakformálás az, amire én esküszöm. Az Oxygen Wellnessben tart órákat Lóránth Kata, egy igazi kiképzőtiszt humorral, két hét után már látod a változást (csupán heti két edzéssel!).
  • Figyelj oda arra, hogy mit eszel, és mit iszol. Napi 2,5 l víz az alap, a cukros üdítők és a cukorsziruptól tocsogó koktélok legyenek takarékon. Ne tömd magadat fehér kenyérrel, üres szénhidrátokkal - egy-két szelet teljes kiőrlésű rozskenyér light margarinnal és egy szelet csirkemell sonkával, paradicsommal - nyami. Nem kell lemondani a dolgokról, csak ügyesen kell helyettesíteni őket!
  • Méregtelenítésre szuper dolog az infraszauna. Próbáld ki!
  • Oh, és említettem már a mozgást? EZ A LEGFONTOSABB. 

2. Egyéb kezelések

Vannak ezek a divatos kezelések, amik többet ártanak, mint használnak. Itt van például a kavitációs gép, amiért odavoltam, amíg a munkahelyemre nem akarták hozni. Kiderült, hogy ha nincs rajtad X cm zsír, akkor károsíthatja a szöveteket, a csontokat, és így tovább. A kezelés időtartama alatt (heti két kezelés az átlagos egy testrészen, és kell belőle azért jópár alkalom) pedig napi 3-4 l vizet kell meginnod, hogy a méreganyagok kiürüljenek (különben lerakódnak itt-ott, nyami). Gyakorlatilag átmosod a szervezeted, és egy csomó fontos dolgot is kimosol magadból, nem csak a mérgeket. Arról nem is beszélve, milyen borzasztó lehet egész nap mellékhelyiségek után kutatni a városban.

Ilyen okok miatt kezdtem másfelé nézelődni, és ki is próbáltam két szuper narancsbőr-gyilkos módszert - mert aki keres, az talál, és aki kipróbálja, jól jár (Chandler büszke lenne rám). 

  • Vákumos kezelés
Kuponon vettem 5 alkalom vákumos kezelést a közelben, és nekem remekül bevált. Ha már kicsit jobban odafigyelsz arra, mit eszel, és megiszod a napi adag vizedet (szokásos 2-2,5 l), Te is elégedett leszel vele. 

A vákum nagyon jól méregtelenít, és felgyorsítja a nyirokkeringést. Nem fogok hazudni, ha látványosat akarsz, kérd erősre - nem lesz kellemes, de nem is lesz egy Cruciatos-átok (bocsi, olvastam egy kis HP-t tegnap éjjel). 

Két-három naponta érdemes elvégezni a kezelést, nekem 5 alkalom után jelentősen redukálódott a Tudodmi (jójó, a Narancsbőr. Kimondtam. Tessék. Perselus büszke lenne rám!)


  • Cellulit masszázs

Ez anyagilag kicsit neccesebb téma, én szerencsére találtam egy nagyon jó és olcsó masszőrt, de a legolcsóbb opció is úgy nézett ki, hogy 35000 Ft / 10 alkalom. Itt az okozza főleg a problémát, hogy egyben kell kifizetni - kiemelném még egyszer, hogy ez a legolcsóbb lehetőség volt, amit találtam Budapesten a környezetemben.
Hatékony. Nem fogok hazudni, ez már tényleg fáj, de látványos is. Ugyanúgy be kell tartani az étkezést, edzést és folyadékot, centikben lehet mérni a különbséget, mivel ez gyakorlatilag cellulit - és fogyasztó masszázsnak felel meg. 
Ha komolyan gondolod, és ki tudsz adni pénzt ilyen jellegű kezelésekre, próbáld ki. 


Fontos információ a fenti kezelésekről: EGY ALKALOM NEM ELÉG. 
Ezekből a kezelésekből bérletre van szükséged - nekem a vákumból elég volt 5 alkalom, a cellulitmasszázsból 10. 


Híresen is lehetsz narancsbőrös.

Ezt a végére tartogattam, csak azért, hogy ne keseredjetek el.

Nagyon sok hírességnek is van narancsbőre. Pedig rengeteg pénzük van olyan ételekre, italokra, kezelésekre, amikre nekünk nem telik. (Ez is bizonyítja, hogy ha az ilyen extrém új gépek annyira hatékonyak lennének, amilyennek írják, a sztárok is ezt használnák - egy alkalom 3 cm mínusz, hagyjuk már ezeket a kamukat, be ne dőljetek nekik! Itt van a bizonyíték, nekik van pénzük, és mégsem tökéletesek, pedig végigpróbálgathatták ezeket a kezeléseket. )
Továbbá nyilván a jojo effektus is káros
ítja a bőrszöveteket - épp ezért kérlek Titeket, ne koplaljatok, akármennyire is menő ez meg az a diéta, mert két hét alatt 10 kg-ot fogyni NEM NORMÁLIS. Van, ami már a plasztikai sebészeknek is feladja a leckét, és ha mindenhol megereszkedik a bőröd, az pontosan ilyen eset lesz.

Jennifer Lopez

Scarlett Johansson

Tara Reid

Itt van ez a sok gazdag híresség, fantasztikus színésznők, énekesek, anyák, odafigyelnek az alakjukra, a megjelenésükre - és mégis van narancsbőrük.

Ha már a genetika kiszúrt velünk, akkor tegyük meg, ami tőlünk telik!

Ha bármi hozzáfűznivalótok van, vagy tudtok valamit ajánlani, csak nyugodtan!:)

(Perselus narancsbőrrel és anélkül is szeret engem. Szerencsés vagyok.)

Sok puszi:

Zs



6 megjegyzés:

  1. Bár nekem (még) nincsenek ilyen problémáim azért tetszett a poszt.:)
    Azt meglehet tudakolni, hogy Réka beszámolós írása mikor kerül ki? Nagyon várom már!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Adri!:) Reméljük, nem is lesz ilyen problémád!!:D Réka postja kint van már, olvassátok szeretettel! <3

      Törlés
  2. Imádom, ahogy a HarryPotter mindenhová belopja magát! :D:D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egész életembe belopakodott!:D Érdemes lesz olvasnod továbbra is a blogot, mert Rékával tervezünk Nektek egy igazán beteg fanfiction-postot...:)) <3

      Törlés
  3. Jó cikk, köszi :)

    VálaszTörlés