2013. június 25., kedd

Helyzetjelentes a dietamrol: friss kepek rolam, es finom egyszeru receptek!

  Sikeresen megerkeztem Hollandiaba :) Mivel az elmult egy heten nem volt tul sok dolgom, igy volt idom fenykepezgetni eteleket es magamat is futas utan, valamint ma is keszitettem par kepet furdoruha probalgatas kozben, hogy megmutassam nektek, hogyan haladok. Ugy erzem, hogy amit le kellett adnom felesleget, azt sikerult, szoval itt az ideje annak, hogy kicsit szalkasitsak..:)



Kattints a tovabbra a folytatashoz!


 Az utam egyebkent boooorzalmas volt.. Szlovak Eurolines busszal jottem Becsbol ide, mert rengeteg cuccom volt, szoval igy volt a legegyszerubb. A soforok semmit nem beszeltek angolul, se nemetul, se sehogy. Az egyik ferfi olyan agresssziv es ijeszto volt, ilyet meg nem lattam. Egesz uton orditott, terhes novel, vagy kisgyerekes anyukaval kiabalt, nem lehetett se enni, se inni, se elfekudni az uleseken..Volt olyan, hogy megalltunk, es mindenki azt hitte, hogy szunet van, es lement par ember. Erre a kedves sorofunk bezarta az ajtot, es elhajtott. Eskuszom nektek. Kb. 200 meterrel arrebb allt meg, majd amikor felszalltak az emberek, orditott, hogy o egy szoval sem mondta, hogy szunet van. Egy srac, 18 korul, normalisan megkerdezte, hogy mi a baja, erre az emberunk odafutott, fenyegette, orditott vele, es kinyitotta az ajtot, hogy takarodjon lefele, nem viszi ot el sehova, es ez ment 10 percig.. akkor hagyta abba, amikor elo vettem a telot, mert a srac mogott ultem.. Nagyon ijeszto volt, tenyleg, vigyazzatok az Eurolinessal... Na mindegy, megerkeztem, nyari ruhaban a 15 fokba, zuhogo esobe. Juhhe.

Szoval nagy boldogsagban vagyok eppen, mert utoljara 15 evesen volt szerintem az, hogy furdoruhat probaltam, es nem voltam elegedetlen, sooot.. tetszett, amit lattam :) A combomon szeretnek meg alakitani, meg fogyni belole, nekem onnan a legnehezebb.. de nem adom fel :)) Baratom megdicsert, hogy mennyire feszes a borom, es hogy milyen izmos a hasam, nagyon jol esett, foleg, hogy meg azt is hozzatette, hogy mennyit fogytam, miota talalkoztunk utoljara (4 hete). Szoval most kis boldogsagburokban uldogelek itt a gep elott :) Tudom, nem szabadna, hogy ennyire erdekeljen, de mar 5-6 eve kuzdok a sok-sok narancsborrel (csak az en hibam volt termeszetesen), es tavaly ota meg a plusz kilokkal, igy ez nekem sokat jelent. Narancsborrol meg annyit, hogy 90%-ban eltunt. Tavaly Hollandiaban mar akkor latszodott, mikor rovidnaciban voltam, most meg barmit felvehetek, semmi..:)) Es tavaly a legdragabb kremeket vettem meg -persze ugyanolyan szarul etkeztem, hiaba futotta, rengeteget, es hasznaltam ezeket a ratyi dolgokat..Most pedig semmi kremet nem hasznalok, volt egy amit kiprobaltam, feszesitett es nagyon puha volt a borom tole, majd Zsuci ir rola a narancsboros postjaban, mert o is probalta azt mar. ( Rossmannos ilyen Evelines azt hiszem?)

Szoval, jojjenek a kepek arrol eloszor, hogy miket ettem az elmult egy heten, es egy-ket konnyu recept.



Gyumolcstal korai vacsinak, egres, friss ananasz (sparban 250 ft!), malna, alma es banan


Viz mentaval, citrommal es limemal. Smoothie 2 poharhoz: egy fel ananasz es egy eretebb banan osszeturmixolva egy deciliter bio rizstejjel (vagy mandulatej, kokusztej..), es adj hozza egy bogre jeget is, nagyon jo lesz az allaga tole, es a nyari hosegben jol esik a husito hatasa :))


Tizoraim :)


Ez a tortillas pestos etel, amit Fashion&Private Meli facebookjan olvastam, egyszeruen a legfinomabb dolog amit valaha ettem, eskuszom. O pedig AB's showcase oldalon talalta (http://absshowcase.blogspot.hu), imadom a blogjat, nezzetek meg :)
Utana ettunk egy kis maracujat, omnomnom, sargabarackot es mangot :)
Ehhez zold teat ittunk, Londonban vettem organikus citromos zoldteat.. Soha nem ittam meg ilyen finomat!


Ma elmentunk reggel Julcsival a Bagels and Beansbe, ami itt Hollandiaban nagyon nepszeru. Millio fele bagel van, es hatalmas tapas talak. En teljes kiorlesu bagelt valasztottam pestoval, fenyomaggal, paradicsommal, parmai sonkaval, es egy kis mozzarellaval, melle pedig olyan mindentbele smoothiet ittam. Volt benne malna, eper, ananasz es banan, semmi cukor :) Nagyon finom volt, gondolom mondanom sem kell :)


Ez a mai uzsonnam volt, friss ananasz, mango, sargabarack es maracuja. Kihasznalom, hogy itt mindenfele egzotikus gyumolcsot lehet venni :) Lattam feher epret is, amire azt irtak, hogy olyan az ize, mint az ananasznak. Probaltatok mar? Valamelyik nap majd megkostolom :)


Most csinaltam ezt, egy oraja. A tortillas dolgot annyiban varialtam meg (igen, ennyire izlett, hogy ma is kellett csinalnom :D), hogy elore felszeleteltem, mintha pizza lenne, ra zold pesto, koktel paradicsom, (a baratom reszere tettem sajtot is) be a sutobe. Mikor keszen lett, tettem ra piritott fenyomagot, es friss bazsalikom leveleket. 
Az omlettet baratomnak csinaltam, megkostoltam, szinten nagyon jo lett, az alapjan csinaltam, amit mar egyszer leirtam nektek, a  Jamie Oliver fele omlett. Eloszor megpuhitod a paradicsomot kicsit, ra a tojas, majd mikor majdnem kesz, sajtot reszelj  a tetejere, majd friss bazsalikom levelek, es ruccola is mehet ra.Ha elkeszult, hajtsd felbe! A lenyeg, hogy vegig alacsony tuzon susd, es sose turkalj bele, ugy hagyd, mintha palacsintat sutnel.


Ezt a finomsagot baratom csinalta nekem vacsorara, tegnap este. Hatalmas szakacs, de sajnos elegge megnehezitettem a helyzetet, mikor kikotottem, hogy  se teszta, se voros hus, semmi rizs, semmi liszt, csak csirke, es max. tonhal johet. Igen, eleg csunyan nezett ram. Igy duzzogva csak osszedobta ezt vacsinak,de olyan jo lett! Kozben motyogott ezerrel, hogy o miket tud csinani, o ezt tanulta, en elveszem az oromet, stbstb.. jokat kuncogtam rajta :D Szerencsere kezd o is atallni az egeszseges eletmodra, mindig kuldozgeti whatsappon, hogy mit eszik, es legyek ra buszke..:) Szoval a recept: Voroshagymat a csirkevel egyutt megsutotte olivaolajban, majd beletette a cukkinit, kalifornai paprikat, sarga meg zold paprikat (nem tudom a nevuket :D), megfuszerezte, majd a legvegen tett bele ruccolat is. Olyan hamar elkeszult, es tenyleg inycsiklando lett.



Tundivel egyebkent tartottunk ket napot, amikor csak gyumolcsot es zoldseget ettunk, hogy egy kicsit meregtelenitsunk, es felfrissuljunk. Nekem nagyon jol esett, sokkal konnyebbnek ereztem magam utana :) Bar az teny, hogy sokaig nem tudnam csinalni, egy tehenet fel tudtam volna egyben falni a masodik napra mar.. :D (nem tettem.)


Na, es akkor a kepek rolam. Nem valami profi kepek, bocsanat, de remelem kicsit latszik a valtozasom:)


Hofeherke..




( hostelben keszult a kep, nem az en rendetlensegem:D)



Ez a kep pedig fehernemuben keszult (ezert vagtam ki a hasam), foleg Zsucinak, mert mindig ot farasztom azzal, hogy fogytam-e :D 






 Szoval ez a nagy harci helyzet, remelem lehet latni, hogy leadtam a felesleget :)


London egyebkent szuper volt, anyukammal voltam, nagyon jol ereztuk magunkat.
Es nem, nem talalkoztam Harry Stylessal. ez kicsit lehangolt, de biztos vagyok benne, hogy Ot is, es ez vigasztal, hogy nem egyedul szomorkodom. Par hete mar elkerultem kb. 50 meterrel Amsterdamban, legkozelebb nem fogom ! :D
Most Harry herceg volt 50 meterre tolem. Szeretem a Harryiket.. Potter, Styles, herceg.. ez valami varazslatos nev! :D

Ezt a kepet ma csinaltam rolam Julcsi, aki az elozo csaladomnal a mostani aupair, igy lettunk baratnok:) Itt eppen eloadtam, hogy en vagyok Harry hercegno parja, az angol kiralyi csalad uj tagja. Teljesen hiheto szerintem.




Volt kis vasarlas, a szokasos, mindenhol megtalalom a TBS-t..:) Tegnap pedig vettem egy masszazsolajat, szintes TBS-ben, vanilias es ylang-ylangos, nagyon jo, 16 vagy talan 18 euro volt egy nagy uveg. Bar nekem a levendulas a kedvencem, de a baratom ki akarta ezt probalni. Ha masszazsolajt kerestek, a levendulasat probaljatok ki eloszor, orok idokig eleg a nagy uveg! A heten meg tervezek egy utat oda megint, kiszemeltem magamnak egy mangos ajandekcsomagot, van benne nagy testvaj, testradir, tusfurdo; valamint egy olyan dobozt amiben harom kis testvaj van, es ebben benne van a moringas, es epres, amit ki szeretnek probalni mar regota.






Ez a tunder, kis gyonyoruseg pedig az en kutyusom,Rory. Az utolso napomon otthon keszitettem ezt a kepet rola..  Imadom a "mosolyat" :)





Ennyi mara, mostmar sokat fogok nektek irni, hiszen tengernyi idom lesz ( VEGRE!)


Sok puszi, Reka

9 megjegyzés:

  1. Szép a hasad nagyon:) És miket sportolsz? Csak futás? vagy más is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira aranyos vagy, koszonom szepen!! :) Mindenfelet csinalok az az igazsag, hogy futok is , meg tornazgatok is, es az Insanityt kezdtem el tobbszor. Most vegre lesz idom, elkezdem megegyszer, de mar be is fejezem :) Azt ismered? Nagyon durva testet csinal 60 nap alatt :D Nehez is persze, de nagyon megeri a faradtsagot :)

      Törlés
    2. Huuu még nem nagyon olvastam utána az Insanitynek, de tervben van. Bár járok power platere heti 4-szer, mellé sok lenne lehet:))
      De nekem is a combom problémásabb csak:( Lehet futnom is kéne meg még jobban betartani az étkezést mert csak 70 %-ban mondanám az enyémet egészségesnek. Bár most másfél hete nem ettem semmi cukrosat vagy liszteset:)

      Törlés
    3. hat akkor powerplatezz ezerrel, szerintem az booven eleg :)
      Ha pedig mar 70%-ban jol eszel, szerintem szepen lassan at tudsz majd allni a 100%-ra, hiszen mar annyira nem vagysz a rossz kajak utan, igaz?:)

      Törlés
    4. Liszt, cukor...ilyenek...azok nélkül egész jól megvagyok :))) Ami a legnehezebb az a <3 chips <3 Egyszerűen imádom :D De igyekszem leszokni róla :D Már ritkán eszek :D Csak ha jutalmazom magam, hahahaha

      Törlés
  2. 1) Na örülök, hogy ez a diétás tortilla pizza így bejön mindenkinek. :) Tényleg jobb, mint az igazi!
    2) Eveline krémet én is használok, hűsítőst, amilyen FB-ra posztoltam, és imádom.
    3) A képek magukért beszélnek, csak így tovább! :) Remélem egyszer én is tudok majd ilyen motiválókat posztolni. :D puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. imaba foglalom a neved a recept miatt, mostantol szerintem minden heten megcsinalom majd, foleg most majd a gyerekeknek, biztosan imadni fogjak :)) Neztem amugy a kremet, en azt hiszem a turbo nem tudommit probaltam ki, ilyen thermo, valami ilyesmi van rairva.. tenyleg nem emlkeszem :D es nagyon melegiti a tested vagy 40 percig, nagyon jo :) meg a dr. kelen 2in1 fittness gelje is nagyon tuti, probald ki!

      Törlés
    2. :D:D

      Próbáltam azt is, félig üresen áll a szekrényben, nekem hiányzott a hidratáló érzés, ezért néztem valami új után. :)

      Törlés
  3. Es a paprikakremet probaltad mar?:))

    VálaszTörlés