2013. június 19., szerda

Sorozatajanlo II.resz- Dramak

  Mar regota igergetem ezt a postot, nem is szaporitanam tovabb a szot, itt is van a lista azokrol, amiket en heti rendszeresseggel nezek.




Kattints a tovabbra a folytatashoz!




Itt is ugy fogom bemutatni, mint az elozo sitcomos postomban, eloszor (nem mindegyiknel) port.hu-s bemutatas, majd a sajat gondolataim, hogy meg atfogobb kepeket kaphassatok:)

A harom legfontosabb sorozat meg mindig  Prison Break, 24 es Lost szamomra. Ha igazan minosegi sorozatot szeretnetek, ami elol nem lehet elmozdulni, ezekkel kezdd. Mestermuvek, soha egy sorozat sem fogja uberelni oket, olyat nyujtottak, erre az eletem ratennem.



1: GIRLS(2012-)

imdb rating: 7,2 (hulyek ezek, sokkal tobbet erdemelne)




"Hannah huszonnégy éves, két éve fejezte be a főiskolát. A biztonságosnak hitt élete azonban egyik pillanatról a másikra a feje tetejére áll, miután a szülei bejelentik, hogy a továbbiakban már nem támogatják anyagilag. A barátnői életében ugyancsak nagy változások várhatók, melynek hatására rengeteg problémával kénytelenek szembenézni. A lányok be akarják bizonyítani, hogy képesek megállni a lábukon."



Negy huszoneves csajszi eletet kovethetjuk figyelemmel. Kicsit Sex and The City beutesu, de sokkal modernebb. Nagyon viccesek, pasikrol, baratsagrol, karrierrol, mindenrol van itt szo, ami minket erinthet. 

 Ha valami konnyedre vagytok, de megis tartalommal, abszolut ajanlom. Aki pedig szerette a Sex and The Cityt, annak kotelezo!!!

Jessa ( Jemima Kirke) szamomra abszolut alomno. Gyonyoru, es nagyon eros egyenisege van, sugarzik az energia rola. Imadom. 






2; Game of thrones(2011-)

imdb rating:9,4

Egyaltalan van itt barki is, akinek be kellene mutatni ezt a sorozatot/konyvet..?:)






"George R.R. Martin nagy sikerű, A tűz és jég dala című regényciklusának kötetei sorozat formájában, amelyben több nagyhatalmú család vív halálos harcot a Westeros Hét Királyságának irányításáért, a Vastrónért."



A legeslegesleglatvanyosabb sorozat. Magaval ragad, nem tudsz betelni vele, a szineszek zsenialisak, a helyszinek, a tortenet, minden ot csillagos.. Nincs olyan ember a vilagon, eki elkezdte volna nezni, es nem tetszett volna neki. 
Viszont keszuljetek fel arra, hogy kemeny, tele van gyilkolaszassal, durva jelenetekkel, mutatjak a halott embereket is- meg  meztelen pasikat is szerencsere.


2. American Horror Story( 2011-)

imdb rating: 8,3


"Az Amerikai Horror Story (American Horror Story) egy amerikai horror-dráma sorozat, amit Ryan Murphy és Brad Falchukkészített. A sorozat antológia-jellegű, hiszen minden évad egy, az előzőtől független történetet mesél el, egyfajta minisorozatként kezelendő. Murphy szerint mindegyiknek van kezdete, közepe és vége.
Az első évad 2011-ben játszódik, melynek középpontjában a Harmon család áll, akik egy felújított kúriába költöznekBostonból, Los Angelesbe. Később kiderül, hogy a házban az előző lakók szellemei kísértenek. A második évad, az előzőtől teljesen függetlenül, a Briarcliff nevű elmegyógyintézetben játszódik 1964-ben és az ott dolgozók életét és betegeinek mindennapjait mutatja be. Az évad az American Horror Story: Asylum címet kapta."



Beteg. Nagyon beteg. Nem is tudom mit mondjak rola, csak az a szo villog a fejemben, hogy beteg. 
Amikor elkezdtem nezni, 3 napig nem lehetett hozzam szolni, olyan letargiaban voltam..Mondjuk en hibam is, lehet nem keleltt volna 7 reszt megnezni egymas utan, egy ejszaka alatt.
Latvanyos sorozat, tortenete pedig zsenialis. Akarkinek mutattam, egybol odalett erte.  Az introja mindket evadnak pedig olyan felelmetes, hogy mai napig kiraz a hideg tole...





Az elso evadban egyebkent a foszereplo Vivien(Connie Britton), szinten egy alomno szamomra.. Fantasztikus szineszno, igazi NO, meseszep. Ahogy egyik reszben azt mondja Bennek, a ferjenek, hogy  "My hero", azt a megvetest, azt az erot, amit ebbe a ket szoba bele tudott vinni..keves szinesz kepes erre.



+1: A masodik evadot nagyon erdekesen oldottak meg, a legtobb szinesz az elso evadban is benne volt,es egy masik szerepet jatszik el a masodikban, erdekes oket teljesen mas oldalrol megismerni, es a harmadik evadban is ez lesz a koncepcio.


The Americans(2013-)

imdb rating: 7,9





Errol nem talaltam magyar nyelvu leirast, nem csodalom amugy, nem kapja meg Europaban azt a hirnevet amit megerdemelne, sajnos. Hideghaboru alatt jatszodik, egy orosz par eletet mutatja be az Allamokban, akik kemkednek Oroszorszagnak. Egyszerre mutatjak be az o oldalukat, es az amerikai oldalt, az FBI-on keresztul. Nagyon erdekes, es roppant izgalmas, hiszen tenyleg igy mentek a dolgok par evtizede, es ettol kicsit hatborzongato lesz a sorozat.



Supernatural(2005-)

imdb rating:8,5



Ezt sem kell senkinek bemutatnom szerintem..:) orok szerelmem ez a sorozat. Imadom Jensent es Jaredet, tokeletes paros, latszik a jatekukon, hogy a valo eletben is legjobb baratok.





"A két testvér, Sam és Dean nem is sejtik, milyen veszélyes kalandra vállalkoznak, amikor nekivágnak, hogy felkutassák apjukat, akivel hosszú idő után végre sikerül felvenni a kapcsolatot. Sam Winchester (Jared Padalecki) mindent megtesz, hogy felderítse családja hátborzongató történetét. Ellentétben bátyjával, Deannel (Jensen Ackles), Sam visszautasítja a családfő megszállott kutatását, hogy leleplezze a bűnös erőt, amely elvette az anyjuk életét.

Apjuk titokzatos telefonüzenete egy kaliforniai városba vezeti a Winchester testvéreket, ahol megmagyarázhatatlan halálesetek tartják félelemben a lakosokat. Hamarosan szembe kell nézniük a helyi legendával, a fehér ruhás hölggyel, a kísérteties és gyönyörű stoppossal, aki a környék útjain vándorol éjszakánként, fiatal férfiakat csábítva a halálba. Egy teljesen újszerű, borzongató világba viszi őket a végzetük, ahol megmagyarázhatatlan jelenségekkel kell szembenézniük. A veszélyes túlvilági küldetés Coloradóból indul és Nebraska kietlen tanyavilágába, Wisconsin elszigetelt tavaihoz vezet, ahol a természet törvényei fenekestől felfordulnak. A hagyomány szó szerint életre kel, a rémtörténetek, babonák teremtményei megelevenednek, s rettegésben tartják a vidéket."



Osszefoglalva: szellemek, demonok, szornyek. Es nem, nem a gagyi modon! Vannak nagyon felelmetes reszek, es vannak ahol fetrengsz a rohogestol. Nagyon vicces sorozat, olyan beszolasaik vannak, hogy sirni lehet a nevetestol.
Az elso harom evad ( ha jol emlekszem, hiszen mar 8 eve nezem) MOTW tipusu (monster of the week), utana pedig kicsit komolyabb vizekre eveznek, Pokol es Menny, Bibliai temak, mint a Jelenesek konyve..Nekem ezek az evadok a kedvenceim..Teljes szivembol ajanlom, ezeket a sracokat csak imadni lehet. 
Nem hiaba jon a kilencedik evad....

ja es, Jensen, szeretlek.





Homeland(2011-)

imdb rating:8,6

Egy igazi sikersorozat. Ez kell az amerikai nepnek, visznek mindent, mint a cukrot, ami a terrorizmusrol szol.



"Az amerikai katona, Nicholas Brody iraki szolgálata alatt az ellenséges erők fogságába esik, azonban csodával határos módon, 8 év elteltével sikerül kiszabadulnia. A hazájában hősként tisztelt és ünnepelt Brody életét csak a CIA keseríti meg, akik a másik oldalhoz való átállását gyanítják..."


Aki szerette a 24-t, az ezt is kedvelni fogja. Tele van csavarokkal, hihetetlen izgalmas. En fokent azert szeretem, mert nagyon erdekel a Kozel-Kelet politikaja es tortenelme, szeretnek egy ezzel kapcsolatos szakot is elvegezni a mostani befejezese utan, de sajnos a Corvinuson beszuntettek...


A Homeland rengeteg dijat zsebelt be indulasa ota, nem hiaba.


Pretty Little Liars(2010-)

imdb rating:7,8

Annyira, de annyira imadtam ezt a sorozatot, tenyleg! De a harmadik  evad masodik fele egyszeruen pocsek lett, az eros Halloweeni befejezes utan a vonaton, egy hatalmas csalodas volt a folytatas.. Na hatha majd most, mert ugye mult heten eljott az uj evad..


Negy baratnorol szol, akiknek egy tragedia megkeseriti az eletet.. Baratnojuk, Allison meghal, pontosabban meggyilkoljak. A sorozat az eset utan egy evvel kezdodik, mikor Aria visszakoltozik Rosewoodba, es elkezdenek nevtelen uzeneteket kapni.. Ezek az uzenetek egyre gyakoriabbak lesznek, egyre durvabbak. Eskuszom, nem vagyok valami felos, de ezen a sorozaton sokszor ragtam a  kormom, annyira elkap a hangulata. Izgalmas, es egyaltalan nem tipikus csajos sorozat!

ui: nagyon omnomnom pasik szerepelnek benne!





The Vampire Diaries(2009-)

imdb rating: 8,0

Bevallom, megakadtam ezzel a sorozattal, de nyaron, ha lesz idom folytatom. A negyedik evad elejen tartok, de szamomra a harmadik evad is mar annyira eroltetett volt..Bar azt hallottam, hogy ujra jo lett, ezert kap majd megegy eselyt..
Es oszinten szolva, nekem tul sok az, hogy csak szep emberek szerepelnek benne. Muve teszi az egeszet, olcso tinidramava.

Najo, ez nem valami jo ajanlo :D De az elso ket evad nagyon izgalmas, es remelem a negyedik is az lesz tenyleg, de errol egyelore nem tudok nyilatkozni..

"Stefan Salvatore (Paul Wesley) vámpír. Ezt azonban senki sem sejti a Mystic Falls Gimnáziumban, ahova váratlanul visszatér. Az iskolában beleszeret a gyönyörű Elenába (Nina Dobrev), aki szülei halála óta képtelen magára találni. Szerelmüket azonban sötét tikok árnyékolják be. Bár Stefan békés életet él, bátyja, Damon (Ian Somerhalder) halálos fenyegetést jelent a város lakóira nézve, köztük Elenára is. A vérszomjas Damont csak Stefan képes megállítani. Ahhoz azonban, hogy erejével és hatalmával felvehesse a versenyt, Stefannak is emberi vérre van szüksége."




Plusz pont Ian Somerhalderert.




Hat ennyit sikerult osszeszednem, remelem sikerult otleteket adnom :) Nyaron szeretnem elkezdeni a Bansheet, ami szinten idei, uj sorozat. Valamint sok-sok lemaradasom van, a The Big Bang Theoryt szeretnem befejezni, valamint a fentebb emlitett TVD-t, aztan ott van a  Happy Endings, New girl, How I met your mother, stbstb. Ezekkel azert maradtam le, mert mar nem tudtak ujat mutatni, igy elvesztettem az erdeklodesem sajnos..Na de mire van a nyar, ha nem sorozatok bepotlasara?( igen tudom, normalis embereknek nyaralasra, bulizasra, Balcsira..)

Ha sitcomok erdekelnek, ajanlom ezt a postot, ahol a Prison Breakrol, Lostrol, es 24-rol is irtam:



Ha ki kellene valasztanom a kedvenceim, akkor mindenkeppen igy nezne ki a listam:

Drama: Prison Break es 24
Sitcom: Community, Friends es Raising hope


Ezekkel kezdjetek, ha nem tudtok donteni!! ( bar gondolom a Jobaratokat mar mindenki minimum 10-szer vegig nezte :) )

Irjatok meg nyugodtan, hogy ti mit neztek, vagy ha nezitek ezeket, akkor is irjatok, kivancsi vagyok a velemenyetekre :)

Sok puszi, Reka


Update: a Walking Deadet teljesen elfelejtettem, annyira butus vagyok. Bar szerintem senkinek nem kell bemutatni:) A legeslegjobb zombis-vilagveges sorozat!!

13 megjegyzés:

  1. Én csak a PLL-t és a TVD-t nézem ezek közül.
    A PLL-t sosem szerettem annyira, mégis figyelemmel kísérem. Pedig nem biztos, hogy megéri úgy, hogy egy kezemen megtudom számolni, hogy egy évadban hány olyan rész volt amin jól szórakoztam...Mégis érdekel, hogy mi lesz a vége...
    A TVD számomra a legjobb sorozat. Legalábbis az első 3 évad, de főleg az első 2. Képes voltam egyhuzamban 14!!! részt megnézni annyira szerettem. Bár a negyedik évad szerintem egyszerűen el lett csesz*e, mégis nyugodt szívvel tudom ajánlani mindenkinek. Hihetetlenül magával ragadó.
    Amúgy azon csodálkozom, hogy nincs itt a Gossip Girl. 1 hét alatt kivégeztem mind a 6 évadot. Zseniális volt. Na és Chuck Bass...
    A Lost-ot kiskoromban néztem anyuval, akkoriban nem nagyon értettem, meg néha untam is, de majd a nincsmitcsinálnom napjaimon lehet újból elkezdem...Vagy nem.:D
    A szökést most nézem. A második évad elején tartok. Tényleg jó sorozat, de annyira nem tud lekötni mint az előbb említett 2 kedvenc a TVD és a Gossip Girl.
    Köszi a postot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neztem a Gossip Girlt is termeszetesen, de szerintem a 3 evad utan mar nagyon unalmas lett. Minden evad ugyanarrol szol, Chuck es Blair szanalmas szerelemnek titulalt szenvedeserol, Blair es Serena osszeveszeseirol, meg mindig volt valami fo titkozatos szal, az utolsoban pl. Chuck apjanak a kis huncutsagai.. Sajnos en mar kinottem ezt, marmint ugy ertem, hogy amikor indult, x eve, meg imadtam, de ahogy no az ember, ugy valtozik az erdeklodesi kore is :) Amugy mindenki Chuckrol beszel.. de konyorgom, a Nate is olyan gyonyoruuuu!! :D azok a boci szemek..!
      Sajnalom, hogy annyira nem vagy oda a PB-ert, nekem tenyleg az az orok kedvenc :)foleg a masodik, es a negyedik evad:)

      Törlés
  2. Az egesz PB szupeeeer!! A Jobaratok alap, meg a Szex es NY nalam is. A Raising hope elso resze nekem nem igazn jott be, a csecsemot lehanyos reszt nem is ertettem,h ez most miii:D
    A Girls meg szupeeer szinten:)Nem is ismerek mast,aki nézné még, pedig nagyon jó, nagyon más,mint a többi,mindenki olyan jól fura:D Kar,h nincs uj resz belole:S Nekem még a Dexter tetszett nagyon, lassan új évad, már várom azt is, na meg a The followingot is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nezd tovabb a raising hopet, nagyon fogod szeretni szerintem :)) az is tipikusan az a sorozat, ami az elso par resz csak bemelegites, kell ido a sorozatnak, hogy beinduljon.. de utana..fantasztikus :)) de nekem az uj kedvenc a Community, egy het alatt megneztem 4 evadot..:D

      Törlés
  3. A Girls-t nálam is bekerült a múltkori sorozatajánlóba. :) Nem egy egyszerű sorozat, vagy legalábbis nekem egy-egy részt lelkileg sem volt könnyű feldolgozni, meg néha úgy kellett összeszedni a földről a leesett állam, de éppen ettől olyan jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nagyon jo..bar Hannah nekem mar neha tul sok :D de olyan szepek, es hihetetlen jo szinesznok..:)

      Törlés
  4. Félek elkezdeni ezt a horrorosat, főleg, hogy eddig csak GG-t és PLL-t néztem (a PLL szerintem megint élvezhető)... Ja, meg a Glee-t és a Girls-t (ami tényleg nagyon jó). Vagy inkább "csak" nyomasztó, de nincsenek benne wc-szörnyek? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit nyomaszto, de eskuszom erdekes :DD nezd meg az elso 3 reszt, es utana dontsd el, hogy tetszik-e :))

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Az az Amerikai horror story ígéretesnek tűnik,de indavideon csak az első 4 rész van fent :( Nem tudnál valami oldalt ajánlani ahol megnézhetem a többit is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Uristen csak most vettem eszre a kommented neharagudj:( en mindent torrenttel szedtem le. Torrentz.eu!:)

      Törlés
  7. Girls-ot hol nezed? Vagy megtalalom vmi torrentoldalon? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt is most vettem eszre neharagudj:( bar tudom, hogy azota vegig nézted:))

      Törlés