2013. május 21., kedd

WORK DAT ASS LADIES!-Fitspiration

... Ahogy Ryan Gosling mondaná:  



Hát semmi kedvem nem volt ma edzeni, de ha Ryan kéri akkor muszáj. Isten ments' ,hogy nyáron összefussak vele Balatonon, és leszidjon, hogy lusta rosszkislány voltam. Gondolom ti sem szeretnétek.. Most biztos azt gondoljátok, " úgysem megyek idén a Balatonra..." .. Nem kifogás! Ian Somerhalder pedig Budapesten lesz a nyáron (de ő tényleg, nem csak az én álmaimban.)! Mi lesz, ha lenéz mondjuk a Szimplába? SZINGLI. Ismétlem, SZINGLI. Na, egyből van kedvetek futni egyet mi?:D

update: Zsuci most informált, hogy Ian mégsem jön Budapestre, lemondta. Egy perces néma csöndet kérek.

Kattints a továbbra a post folytatásához:




Hoztam nektek jó sok inspirációs képet, pár tanácsot és hogy én kiket követek és kiknek fogadommeg a tanácsait ebben a témában. A képeken nem szét photoshoppolt modellek vannak, hanem "átlagos" csajok, olyanokról mint Te vagy én. Hoztam sok-sok képet finom és egészséges ételekről és pár szexi pasiról csak úgy.

Remélem élvezni fogjátok és gyűjtötök egy kis inspirációt! :)


1;  BEFORE-AFTER KÉPEK:

Ha nekik ment, neked is menni fog.












MIÉRT?

... hogy jól érezd magad a bőrödben, egészséges legyél és kiegyensúlyozott! Minden a fejedben dől el. Mennyire vagy kitartó, mit áldozol fel, és mennyire komolyan veszed, ez mind rajtad múlik. Igen, vannak csajok, akiknek veleszületett álomtestük van, de te sokkal boldogabb leszel, miután hónapokig edzettél, figyeltél az étkezésedre és mindent beleadtál. Dolgozz ma meg azért a testért, amit holnap szeretnél a tükörben látni!














































MIT EGYÉL?


Nézd meg, milyen ínycsiklandóan fest minden itt. Sokkal csábítóbb szerintem, mint egy nagy zacskó chips.
Előző postomban írtam arról, hogy én mit eszek, mit mire cseréltem ki, ha gondoljátok nézzétek meg, de az interneten is sok-sok receptet találtok. Ha étrendeket kerestek, teljes szívemből ajánlom ShapeShifter Rékát. Sok-sok receptet töltött fel a blogjára, és potom összegért egy hatalmas étrendet állít neked össze. Ezt akkor ajánlom leginkább, ha több súlytól szeretnél megszabadulni, és professzionális segítség kell. Ő nagyon alapos és tündér. Segít bármiben, és nem hamarkodja el a dolgokat, teljesen személyre szabott étrendeket készít. Íme a facebook oldala, ide rengeteg mindent fel szokott tölteni.



Réka a LifeT!lt csapat tagja. Tomit is ajánlom, szerintem egy mester. Stílusával, sok emberrel szemben semmi problémám nincsen, amit csinál az példamutató, ahogy segít az embereknek, tényleg nem semmi. Ő csinál személyi edzéseket is, szintén készít személyre szabott diétát és hetente egyszer (ha jól tudom) ingyen edzéseket tart itt Budapesten. Sokan szidják, hát engem nem érdekel, annyi mindent tett a túlsúlyos emberekért, most például olyan programot indít majd el, ahol meddő nőknek segít majd. Saját termékeit is el fogja mostanában indítani, a fehérjéi biztosan a legjobbak lesznek Magyarországon, ezt előre vakon megmondom. A blogján mindent elolvashattok róla! 



Még van pár ember, akit követek facebookon, mert nagyon hasznos dolgokat szoktak megosztani a követőikkel, ilyen Konok Susie is. :


és Kovács Kitti Szkoly:


Ezek az emberek azok, akiket én követek, és adok nagyon a véleményükre. Nézzétek meg, tényleg teljes szívemből ajánlom őket.


És akkor a képek :):


























Remélem tetszettek a képet, és kaptatok egy kis kedvet a testmozgáshoz és az egészséges táplálkozáshoz :)

Ja és egy kis huncutság, csak nektek.!



Na, aztán ne nézzétek ám sokáig a képet, nehogy Ryan és Ian féltékenyek legyenek...

Legyen szép napotok:)) puszi, Réka

12 megjegyzés:

  1. Én elkezdtem úgy 2 hete egy kis edzéssorozatot, de csak esténként, mert amúgy egy átjáróház a szobám, semmi magánéletem nincs, és mamám részéről divat b*szogatni is emiatt, mármint ha mozgok valamit.

    A lábaimra mentem rá, habár mindenhonnan jó volna fogyni, de ez van. 15-20 fekvőhelyzetből való lábemelést csinálok, meg oldalt fordulva is, mindig növelem, ahogy még jól esik, addig megyek, és jól is esik, hogy elmondhatom, csináltam valamit, és látszik is. Vagy csak én érzem így, de a lényeg, hogy én látom :D Nálam az a titok, hogy nem szabad nagyon sokat, csak ameddig éppen kényelmes, mert utána nehezen veszem rá magam legközelebb :D

    A kajával kapcsolatban annyi, hogy csokimániás vagyok, képtelen vagyok lemondani róla. Ezzel mit lehet kezdeni? Szerencsére az étcsoki a kedvencem, szóval a jobbik verzió a diéta terén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) tudod mit csinálj? az ugrálókötél az rengeteg kalóriát éget, nem szeretnék butaságot mondani, de azt hiszem hogy 10 perc/ 100 kalória, és az mindent megmozgat:)
      szerintem vegyél diabetikus sütiket, de azokkal is nagyon finoman kell bánni, mert a gyümölcscukor sem egészséges, de egy fokkal talán jobb, mint a finomított fehér cukor..hmm, szerintem néha süss tönkölybúzás palacsintát, túrós gyümölcsös fagyit pár csepp steviával, zabkásába tördelj bele 3-4 kocka étcsokit, meg vágj bele epret..:) hát sajnos nem tudom azt mondani, hogy nuygodtan tömjed a csokit, nem baj,hogy ét :D ha napi 2-3 kockát megeszel belőle, az nem baj, sőt, egészséges is!:)

      Törlés
    2. Ja, én nem vagyok sütemény-fan meg nem tudom, nekem csak a csoki és kész, de azt sem kilószámra :) Az átlag 2-3 kockánál nem szokott több lenni, akkor ezek szerint jó vagyok :)

      Az ugrókötelezést meg akkor majd kipróbálom, köszi a tippet!

      Törlés
    3. hát, irigylem, hogy meg tudsz állni 3 kockánál!:D én egy olyan 25 perc alatt simán befalom az extra nagy milkát :D

      Törlés
    4. Igen, de az Milka :D Az étcsoki azért töményebb, és a nagy mennyiség azért nem is tesz jót, meg nekem elég belőle a kevesebb is, de az mindig :D A tejcsokiban a Milkát és a Marabou-t szeretem, ez utóbbiból egy ültő helyemben el tudtam tüntetni egy egész táblát, ami valljuk be, nem szerencsés :D Hiába, a svédek értenek a csokihoz (is) *-*

      Törlés
    5. en a Marabout nem ismerem :(

      Törlés
  2. Már kismillió tumblr van lementve, inspirálnak is rendesen..:D Azért ez az Ian dolog lett volna a leginspirálóbb :))
    U.I.: "Minden a fejedben dőlik el." az az ik nagyon nem kell oda :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úristen tényleg, nem tudom,hogy sikerült azt összehoznom :D amúgy nekem is millió ilyen oldal van a könyvjelzők között + pinterest, az a kedvencem :) annyi finom és egészséges recept van, azt használod?

      Törlés
  3. mi a csajokkal a zumbát kezdtük el, viszonylag rendesen járunk is, és ez a Ryan kép a motivációs képünk, ki is van nyomtatva :D az ugrókötélért köszi a tippet, szerintem én is kipróbálom:)

    VálaszTörlés
  4. Azért van 1-2 kép ezek között, ami szerintem nem követendő példa. Pl. az indiai (?) lány before-after képe, vagy alatta pár képpel a tükörben fényképezkedős weight:121 weight:109 before-after. Számomra ezek nem a formás, izmos, egészséges nő megtestesítői.
    De a többi elég jól össze lett szedve, valóban inspirálóak, és érzem, hogy tudok én is így kinézni...úgyhogy most fel is állok a laptop elől...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most,hogy igy jol megneztem az indiai csajt, o tenyleg tul sovany...de a masikkal mi a baj? Olyan szep izmos szerintem:)

      Törlés