2013. május 18., szombat

Egy bögre szépségtipp

Kedves kis huncutságaim!

Folytassuk is egy aktuális témával ezt a huncut blogot.

Kattintsatok a továbbra a post folytatásához!



Itt a tavasz, amit olyan régóta vártunk. Nagyon hosszú volt ez a tél, és ilyenkor bizony kell a szervezetnek egy kis restaurálás. A szervezet télen raktározó üzemmódra kapcsol, kevés a D vitamin, összevissza eszünk mindent, mert ’majd nyárra lefogyok, nem ezen a sajtburgeren fog múlni az életem’ (DE.).
Odakint farkastörvények uralkodnak, hölgyeim. Akár egyedül vagy, akár párkapcsolatban élsz, a tested megérdemli (!), hogy foglalkozz vele. Összeszedtem pár terméket és tippet, amitől sokkal jobban fogod érezni magad a bőrödben – olyan dolgokat, amelyeket már a saját bőrömön teszteltem.
Mivel egyszerűen muszáj volt korlátok közé szorítanom ezt a postot, így csak a legkedvencebb és legalapszintűbb dolgokat osztom most meg Veletek. Lesz egy sorozatos postolásom ’Tetőtől talpig’ címmel, ahol egyenként fogok kitérni a dolgokra, és akkor mindent, ami kimaradt, megoszthatok Veletek. Egyik nap a haj lesz a téma, másik nap az arcápolás, és így tovább.

Szóval bögrét fel, és lássunk is neki!

Testradírozás

A szép, puha és hidratált bőr rendkívül fontos a női megjelenésnek. Időnként ajánlott a test alapos átradírozása. Én kb. három-négy hetente szoktam, érzékeny a bőröm és nem akarom megviselni. Sosem veszek bőrradírt, mert úgy gondolom, ezek a közép-áron árult termékek nem érnek valami sokat, ellenben már tele vannak mindenféle kémiai anyaggal. 

Ami kell az én módszeremhez: Olívaolaj, Cukor

THAT'S IT.



Egy ilyen kis bögrébe (♥) teszel úgy a feléig cukrot. Utána ráöntesz 3-4 evőkanál olívaolajat, és a kis ujjaiddal összekutyulod. Bemész szépen a fürdőszobába, letusolsz tusfürdővel, aztán ezzel átradírozod a testedet. Ezután simán csak vízzel leöblíted magad*, megtörülközöl, és jöhet a következő pont: a testápolás!

* Vigyázat, a kád csúszik az olajtól!

Testápolás

Testápolót mindennap használni kell. Imádom a testápolókat. Jó illatuk van, puha lesz tőlük a bőröm… egy olyan testápoló, amit egész nap érzel a bőrödön, biztos, hogy jobb kedvre derít.

Én jelenleg ezeket használom:


Cherry Vanilla – DM-ben kapható, isteni illata van, egész nap kitart
The Body Shop testvajak – citromos (not the best!), mangós, epres, kókuszos és csokis illatban 

És ha már ilyen csodálatos a bőrünk (és ennyire lerövidítettük ezt a részt...), térjünk át az arcápolásra…

Arcápolás

Az első és legfontosabb dolog, amit mindennap meg kell tenned: lemosni a sminket. Ha nem mosod le, esélyt adsz a sok baktériumnak és szennyeződésnek, hogy pattanásokat és mitesszereket okozzanak a bőrödön, korábban fogsz ráncosodni, szó szerint tönkrevágod vele a bőröd. Persze, buli után spontán barátnál/barátnőnél aludni néha megesik, de ha van lehetőséged lemosni, tedd meg!
A szemen hagyott festék végképp veszélyes lehet. Kötőhártya-gyulladást okozhat, a szem alatti bőrön pedig a leghamarabb látszódnak meg a ráncok. Ugye nem akarsz idő előtt kifakulni?

Ha ilyen ügyes kis huncut bögrécske voltál, és lemostad a sminkedet, akkor ápoljuk is egy picit.

Gőzöld ki a fejed!

Egy nagy lábost tölts meg közel a háromnegyedéig vízzel, és rakd fel forrni. Amikor már forr, szórj bele egy kis kamillavirágzatot, fedd le, és vedd le a tűzről. Rakd a lábast az asztalra, és uccu neki! Egy nagy törülközőt boríts a fejedre, vedd le a fedőt, és csukott szemmel, az orrodon át lélegezz. Az igazi hősök 15 percet is kibírnak így, de 10 mindenképpen kell.



 
Kamillavirágzat: semmi különös, DM-ben, illetve gyógyszertárban, bioboltokban beszerezhető


Senki előtt sem ismeretlen ez a technika. Anyukánk csinálta mindig ezt velünk, ha meg voltunk fázva – de nem csak az orrot tisztítja, hanem a bőrt is gyönyörűvé teszi.

Mivel a bőr felmelegszik, és a pórusok kitágulnak, érdemes ezután feltenni a heti (szintén kötelező), bőrtípusodnak megfelelő arcpakolást. Rengeteg házi arcpakolás van, ezekről egy külön postot szeretnék írni!:)

Kézápolás

Egy nőnek legyen szép a keze. Nem mi döntjük el, hogy hosszú, kecses ujjakkal, vagy tömzsi kis buckokkal születünk (személyes tapasztalat), de az legyen ápolt! Ne legyen lepattogva a lakk, ne legyek száraz a kéz, és ne legyenek foszló körömcafatok a körömágyad bőrénél. Komolyan. Azt említeni se merem, hogy körömrágásról szó sem lehet (nem csak csúnya, de azt akarod, hogy a pasi, akivel épp randizol, azt lássa, hogy ennyire stresszes vagy és bizonytalan, hogy a körmödet kell rágnod?!).
Az én körmöm keményen fél-1 napig bírja a sima lakkot, 2 napig a 10 napot ígért Long lasting lakkokat, és 4 napig a gél lakkot. Igen. A helyzet katasztrofális, így épített zselét kértem a körmeimre, de azokat is elkezdte ledobálni, úgyhogy végül a körmösömmel megalkottuk az elpusztíthatatlant: gél lakk és egy réteg zselé. És minden gond megoldva.


 
Kis tömzsi buckaim



Használj rendszeresen kézkrémet, mert a sok kézmosás rettenetesen kiszárítja a kézfejet. Amit pedig még ajánlok, az a körömágy-ápoló olaj, amit nagyon jó illatokban lehet kapni. Én például 1000 Ft-ot fizettem az ananászosért, és több hónapra elég.


Crystal Nails cuticle oil – netről is lehet rendelni, én például az egyik pláza aljában vettem


 Hajápolás

Ez a legkényesebb terület számomra. Valaha derékig érő hajam volt, levágattam, nem tetszett, úgyhogy elkezdtem vasalni. Ördögi kör. Szétroncsolódott persze, úgyhogy kezdhettem gondolkozni, mit kezdjek vele, anélkül, hogy lenyíratnám.

Szögezzünk le valamit: ha a hajad vége elhalt, ott már csak az olló segít. Nagyon divatos ez a sok reklám a regeneráló képességükkel, csak hazugság az összes. Viszont ha már olló, akkor ajánlom figyelmetekbe a melegollós hajvágást. Most voltam másodjára, és tényleg látványos az eredmény, arról nem is szólva, hogy gyorsabban nő utána a haj.

Amit határozottan ajánlok hajvégápoló olajnak:

Arual Liquid Crystal – argánolajos hajápoló, a hivatalos honlapról tudod megrendelni


Fájdalmas búcsú

Annyi terméket akartam még bemutatni, meg tippet elmondani, de egyszerűen nem lehet mindent egyszerre. A szívem szakad meg mindenért, amit még bele akartam préselni, de majd később mindenre sor kerül! Hajnövesztés, ricinusolajos haj- és szempilla-ápolás, arckrémek, lemosók, gyanta, teafaolaj, és ezernyi dolog, amit  - szó szerint - a saját bőrömön tapasztaltam meg…

Ha bármi olyat kihagytam volna, ami épp szükségszerű Nektek, írjatok nyugodtan (akár privát e-mailt - egybogrehuncutsag@gmail.com ), és szívesen válaszolok a tudásom határain belül mindenre!:)

Köszönöm az olvasást huncutkák! 

Zs

Ha van bármi hozzáfűznivalótok, tegyétek meg! Mindig érdekel a huncut kis véleményetek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése