2013. május 18., szombat


AZ ELSŐ.




Kedves kis huncutkák!

Köszönöm mindenkinek, aki valamilyen úton-módon erre tévedt. Ha már végigküzdöttétek az idáig tartó, klikkelésekből és oldalbetöltések alatti sóhajokból álló utat, úgy gondolom, illik bemutatkozással kezdenem.




A huszas éveim elején járok. Barna hajam van, barna szemem, rettenetes igazolványképeim, és beteges vonzalmam Perselus Piton iránt. Szépségápolási függőségben szenvedek, és évek óta írok egy könyvet, ami csak nem akar kész lenni. Imádom a kutyákat, idegesít a rejtett mazsola a csokis sütiben, és a polcaim tele vannak könyvekkel. Rajongok a fagyiért, Keanu Reeves-ért a’ Féktelenül’ című filmben, és a Hupikék Törpikékért. Egyszer megnyertem egy versíró versenyt, és a további években is helyezéssel tértem onnan haza. Utálom az összes Jane Eyre film adaptációt. Boleyn Anna a kedvenc történelmi személyiségem, és mindig sírok a kis herceg történetének végén.
Érdekel a pszichológia, a főzés, az állatkísérletektől mentes szépségápolási termékek, és még csomó minden. Szalvéták helyett parfümöket gyűjtök, és nem félek a pókoktól.

Scarlett O’Harával ellentétben az én mantrám a Harry Potterből van: „Aminek jönnie kell, jönni fog, és ha itt lesz, szembe kell nézni vele.”


Az az igazság, hogy nagyon régóta szerettük volna elkezdeni ezt a blogot Rékával. Mindkettőnknek rengeteg mondanivalója van, sok-sok érdekességet gyűjtöttünk össze eddigi életünk során, és bizonyos dolgokból szereztünk annyi tapasztalatot, hogy talán a segítségetekre legyünk az életetek egyes területein.

De most inkább elmondom, mi lesz ebben a blogban, mert erről még nem nagyon esett szó.

Szépség, és minden, ami ebbe beletartozik. Nyereményjátékok. Könyv – és filmajánlók. Programok, mit érdemes megnézni, hova érdemes elmenni. Terméktesztek. Receptek a konyhába, és receptek a léleknek. Lelkifröccsök. Huncut dolgok – mint hogyan kapard össze magad a padlóról, hogyan változtass, hogyan inspiráld magad, és még ezernyi hogyan csináld ezt vagy azt.


Nagyon sok szeretettel várjuk a véleményeket, hozzászólásaitokat egy-egy témához kapcsolódóan. Az építő jellegű kritika pozitívan hat ránk. A többit el se szeretnénk képzelni ezen az oldalon.
Egy igazi nő tiszteli magát, és udvarias másokkal szemben.
Ezen a blogon számunkra fontos az alapvető tisztelet megadása a többiek felé, és szeretnénk elkerülni a sértegetést és az unalomból generált, fölösleges konfliktusokat. Ebben köszönjük a huncut kis együttműködéseteket! ♥

Zsuci





Kedves kis Huncutkák!
Réka vagyok, a másik tulajdonosa a blognak. Pár ember talán már ismer egy kicsit, hiszen tavaly blogot irtunk pár csajszival AuPair Blog néven. Nagyon szerettem azt csinálni, és bevallom hiányzott nagyon, így majd kiugrottam a bőrömből amikor Zsuci pár héttel ezelőtt letámadott hogy ő márpedig blogot szeretne írni      Látványosan sokat szenvedtünk a névvel, éjjel-nappal ezen gondolkodtunk,olyanok jutottak eszünkbe amiket el sem tudtok képzelni  Aztán pár nappal ezelőtt nála aludtam, és hajnalig erről beszélgettünk, majd mint a filmekben, egyszerre egymásra néztunk es megvolt a név  Még két éve "egy bögre huncutságnak" neveztem el facebookon egy fényképalbumom,ne kérdezzétek, hogy miért, nem tudom hogy jutott eszembe  És arra gondoltunk, hogy ez tökéletes és egyedi neve lesz a blogunknak:)
Egy kicsit én is bemutatkoznék nektek, bár szerintem legjobban a postokon keresztül fogtok megismerni, de pár dolgot elmesélnék azért. Szóval 21 éves vagyok,ami miatt minden nap vannak depressziós rohamaim 'fuck this life' felkiáltásokkal,mert néha öregnek érzem magam,főleg amikor a lépcsőházban egy 10 éves kisfiú reggelente hatalmas CSÓÓÓÓKOLOM-mal suhan el mellettem.(lehet költöznöm kellene?)
Jelenleg egy hostelben dolgozom iskola mellett,imádom. Nagyon szeretek külföldiek társaságában lenni, megismertetni Budapestet és a pálinkát kultúránkat velük. Tavaly-idén 13 hónapot töltöttem Hollandiában au-pairként és egy iskolában dolgoztam részmunkaidőben. Igen,a hajam fele már kihullott,(vettem már Bánfi hajszeszt) megtanultam némán őrjöngeni,és mint Charlotte Sex and the Cityben,kiszűrni az idegesítő emberek hangját a fejemben,helyette Barbadosra képzelve magam ahogy a tengerparton egy kigyúrt lebarnult testű isten masszírozza a hátam kókuszolajjal, három másik pedig pálmafa levelekkel legyez,egy ötödik pedig egy tálcát tart a kezében,rajta édes gyümölcsök,csokoládék és koktélok sorakoznak.(oké,most kicsit tovább engedtem szárnyalni a fantáziám, a beszélgetések alatt általában a masszázsig jutok) Voltam fent is, lent is, voltak szép és vicces pillanatok,mint amikor annyira felidegesített egy 12 éves fiú aki fél óráig dobált kavicsokkal(bejött a kertbe pofátlanul!), elbújtam a bicikli tárolóban majd mikor ott állt meg, ilyen vadember módjára kiugrottam, sikítottam a fülébe és futottam utána..Igen,bevallom, voltak gyenge perceim.Nagyon hiányzik amúgy hogy ilyen kis kerge apró talpúak körül legyek,főleg az iskolai 4 éves kiscsoportomat hiányolom. Egy hónap múlva megyek vissza,bár most kicsit nehezebb dolgom lesz,de majd meglátjuk, hogyan boldogulok el vele:)
Imádom a sorozatokat,legjobb barátaim,szóval tőlem- minden ego nélkül-,de tökéletes ajánlókat fogtok kapni . Sminkelni,hajat formázni egy öt éves szintjén tudok,fél éve tudtam meg mi az a szemöldökceruza,és most kaptam meg barátnőmtől életem első rúzsát (ha az egy nap után széteső catrice maszlagot nem számítjuk) de ehelyett nagyon sokat fogok írni az egészséges táplálkozásról,méregtelenítő kúrákról és testformázásról.Ezek a dolgok még nekem is újak, talán másfél-két hónapja kezdtem el komolyabban foglalkozni vele,-miután a fenekem már akkora volt hogy saját életere kelt, csodálom hogy nem kezdett el beszélni-,de már most látom a változást, lefogytam, feszesebb a testem,kicsattanok az energiától.. ezért arra gondoltam, hogy minden titkom-trükköm megosztom veletek, és majd együtt csinálhatjuk és biztathatjuk egymást:) Valamint tényleg kismillió dologról szeretnék nektek írni, Termék tesztektől kezdve megcsaláson és annak a túllépésén keresztül a távkapcsolatig,Hollandiáról,tapasztalataimról, és még rengeteg dolog van a kis buksimban, ezek csak példák voltak a sokaságból:)
Nem is tudom mit írhatnék még, minden majd jön magától:)
Remélem élvezni fogjátok az olvasást legalább annyira,mint mi az írast, és a ti véleményetek a legfontosabb,szóval kérlek írjatok nekünk akár emailt is.


Kedvenc Harry Potter idézetemmel zárnám soraim, mert egy kicsit így érzem most magam az írással kapcsolatban :) 


"...s kövessünk léha csábítónk, a kaland hívó szavát! "



Képzeleletbeli ölelést küldök meg sok-sok nyálas puszit : Réka


UI: Tudjuk, hogy a designja a blognak nem tokeletes, de dolgozunk rajta, csak mindketten technikai nullak vagyunk sajnos.:D Tippeknek nagyon- nagyon orulnenk! :)

3 megjegyzés:

  1. Tetszenek az eddig írásaitok, én is tervezgetem, hogy elkezdek egy blogot, de mindig halogatom valamiért, talán félek az újtól..nem tudom :)
    A bemutatkozó szöveg is szuper lett vicces és személyes is egyben, csak így tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonjuk:) Ha elkezdesz irni,mutasd am meg! :))

      Törlés
  2. Köszönjük szépen!:)

    Sok sikert a blogodhoz, vágj bele, ha régóta tervezgeted! Itt az idő! ;)

    VálaszTörlés