2013. augusztus 24., szombat

Őszi ruhatár frissítés kevesebbért, és egy kis inspiráció

Itt az ősz lassan -Hollandiában annál gyorsabban- és el kell tennünk a rövidnacikat, meg a bikiniket, és kicserélni őket kötött pulcsikra,hosszú farmerekre, és csizmákra. Az az igazság, hogy én nagyon nem szeretek otthon vásárolni. Kicsi a választék,-bár szerencsére egyre nagyobb-, és mindenki ugyanazt viseli. Nem lehet kimenni az utcára úgy, hogy 10 percen belül 4 lányon nem látnál Decathlonos csizmát, vagy Bershkás, ugyanolyan szőrös mellényt, esetleg Zarás szegecses csizmát. Emellé még sokszor rossz minőség is párosul, magas árakkal. Összeszedtem pár ruhát, csizmát, táskát külföldi oldalakról, amik olcsóbbak, és mégis jó minőségűek. Őszre fel!






NEWLOOK.CO.UK

Imádom a New Look ruháit, de legfőképpen a cipőit. Hihetetlen jó minőségűek, és egyáltalán nem drágák. Nagyon irigylek mindenkit, aki az Egyesült Királyságban él, hiszen minden utcára jut egy New Look, Primark, River Island, Topshop, Dorothy Perkins,Forever 21..Nem igazság!:(

A szállítás 2-3 ezer forint között mozog, de ezért bármennyit rendelhetsz. Ha diák vagy, kedvezményt kapsz!








EBAY.CO.UK

Amit ebayen nem találsz meg, az nem létezik. Hatalmas a választék, én sokszor rendeltem már sminket, krémeket, pulcsit, stbstb. innen. Ha nem tetszik a minőség, vagy hibás a termék, visszafizetik az árát!

Az alábbi blúzok bár nem drágák, a hátrányuk az, hogy kb. 20-30 nap mire megérkeznek. Szerintem megéri a várakozást, főleg, hogy (a legtöbbjénél) ingyenes a kiszállítás.






FOREVER21.COM


Nagyon szeretem ezt a márkát,jó minőséggel és jó árakkal rendelkeznek. Egyedüli hiba talán, hogy kicsit drága a szállítás, így akkor éri meg leginkább, ha több mindent rendelsz egyszerre.







PARFOIS.COM

Még nem voltam Parfois boltban, de már nagyon várom, hogy elnézhessek. Ezek a táskák egyszerűen gyönyörűek! 1-2 darab kicsit a drágább árkategóriába tartozik, de szerintem táskát soha nem 2 hónapra vesz ember, ezért érdemes erre többet költeni.






ASOS.COM



Ingyenes kiszállítás, hatalmas választék, diákoknak kedvezmény. Mi más kell még?







TOBI.COM


Kiváló minőség, divatos ruhák és a legfontosabb.. első rendelés alkalmával -50% !!







Remélem találtatok valamit ami tetszik nektek :) Annyira nem vagyok mostképben az otthoni árakkal, mert nagyon régen vásároltam otthon ruhát, de az itteni Bershkához és Zarához viszonyítottam, amik szerintem egységesen ugyanannyiba kerülnek mindenhol.

És jöjjön pár inspirációs kép az őszre! Én már nagyon rá vagyok hangolódva :)




















Ti mit vártok legjobban az őszben?:)

Sok puszi, Réka

4 megjegyzés:

  1. huhh én még nagyon nem vagyok őszi hangulatban, pedig már a sulira is bevásároltunk és kaptam egy nagyon király új táskát.=D=/ de egy ruhatárfrissítés nekem sem ártana, a farmeringgel fogom kezdeni.=)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát lehet csak azért vagyok már ilyen őszi hangulatban, mert itt zuhog az eső egésznap, hideg van, és éppen farmerban és kötött pulcsiban ülök a laptop előtt és még így is fázom..:D

      Törlés
  2. Ne aggódj, én is őszi hangulatban vagyok már egy ideje, alig várom, hogy sálakba meg kabátokba burkolózzak. :D
    És tök jó volt ezt az összeállítást végiggörgetni. :) Ebayről sosem rendeltem még ruhát, mert mindig para van, hogy jó lesz-e, de ezek a blúzok most engem is megfogtak. :)

    VálaszTörlés
  3. Nyugodtan rendelj, ha nem tetszik,pl.hibas a termek akkor visszakapod a penzed!
    Nekem is nagyon tetszett a te oszi inspiracios postod:))

    VálaszTörlés